יום ראשון, 3 בנובמבר 2013

מה זה הבלוג הזה בכלל

הנה הגעתם לפוסט הזה (בטח הרבה זמן אחרי שהוא נכתב, כשעוד לא היה לי אף לא עוקב אחד), ואתם שואלים את עצמכם למה בכלל הבלוג הזה קיים.
כפי שאני מקווה שאתם רואים - עניינו של הבלוג בהתקטננות בפרטים הקטנים של כתבות שונות, של ידיעות ושל מאמרים, המופיעים בתקשורת הישראלית.
חלק מהפרטים הקטנים מטעים, חלקם חצאי אמת - וחלקם שקר מוחלט.
אני עצמי, לטוב או לרע, אדם די קטנוני. לכן, בעוד חברי שרואים פרט קטן מסולף עוברים עליו לסדר היום - לי הוא לא נותן לישון בלילה. אבל לא, לא פתחתי את הבלוג בגלל נדודי שינה.
למה התקשורת משפיעה על דעת הקהל יותר משלטי חוצות של מתמודד לראשות הממשלה? כי בשלט יש רק כותרת, סיסמה. בעיתון, בראיון ובתחקיר יש פרטים רבים יותר הנותנים עומק שמאפשר לשכנע את האדם במה שהיוצר מעוניין, ופרטים אלו צריכים להיות מדוייקים. לכן פתחתי את הבלוג.
כפי שתראו במקצת הדוגמאות שאעלה לבלוג מהעבר, אין כיום גוף אפקטיבי שבידו כלים, או רצון, לפעול כנגד אלו המשתמשים בבמה הניתנת להם לסילוף העובדות - לעיתים לעיתים בשוגג, לעיתים בשוגג הקרוב למזיד, ולעיתים במזיד מלא.
אז אם הגעתם לכאן, משמע שלפחות מישהו אחד עוקב אחרי "החשיפות" שלי, ובזה אני תורם את המעט שביכולתי לתקשורת בה אפשר לקרוא את השורות ולא לנסות לקרוא מה נמצא גם בין השורות, מוחבא היטב.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה